Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Μια ιστορία από την Κατοχή

  Στα χρόνια της Κατοχής ήταν πάρα πολύ δύσκολα. Οι άνθρωποι δεν είχαν να φάνε και τα λίγα προϊόντα που είχανε τους τα έπαιρναν οι Γερμανοί, όπως σιτάρι, αλεύρι, λάδι, κρασί και άλλα. Τα σχολεία είχαν κλείσει και τα παιδιά δε μάθαιναν γράμματα.
  Η γιαγιά μου έλεγε ότι μπήκαν στο σπίτι οι Γερμανοί, χτύπησαν δυνατά την πόρτα, τους άνοιξε η γιαγιά μου και ζήτησαν να τους δώσουν αλεύρι και κρασί. Όταν οι γονείς της γιαγιάς μου τους είπαν ότι δεν είχαν, αυτοί έψαξαν το σπίτι και την αποθήκη, άρπαξαν ό,τι βρήκαν και έφυγαν.
  Μετά οι γονείς της γιαγιάς μου πήγαν σε κάποιο κοντινό χωράφι, άνοιξαν μεγάλους λάκκους, έβαλαν μέσα βαρέλια και μέσα στα βαρέλια έβαλαν το στάρι και το αλεύρι και τα έκρυψαν.
Γιώργος Γ., Γ' τάξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

My future...My paper!

        Το σχολείο μας και οι μαθητές του παίρνουν μέρος στο  πρόγραμμα ανακύκλωσης   Myfuturemypaper , -δηλαδή το μέλλον μου, το χαρτί μου...